
Aicinām pievienoties Mentorprogrammas vadītāja asistentu, kurš(-a) palīdzēs uzturēt programmas ikdienas ritmu – no pasākumu organizēšanas līdz administratīvajiem darbiem.
Ko mēs piedāvājam?
- Iespēju strādāt dinamiskā un radošā vidē, kur katrs uzdevums ir jauns notikums;
- Lielisku komandu, kurā mēs atbalstām viens otru, un nekad nav garlaicīgi;
- Iespēju iegūt vērtīgu pieredzi pasākumu organizēšanā un administratīvajos procesos;
- Atalgojumu no 6.00 EUR/H bruto;
- Elastīgu, nepilnas slodzes darbalaiku (reizēm darbu vakaros un sestdienās).
- Darbu uz noteiktu laiku.
Tavi galvenie pienākumi:
- Atbalstīt mentorprogrammas vadītāju programmas plānošanā un īstenošanā;
- Organizēt un koordinēt pasākumus, apmācības un tikšanās, lai nodrošinātu to veiksmīgu norisi;
- Sagatavot nepieciešamos materiālus, dokumentus un prezentācijas programmas dalībniekiem;
- Veikt administratīvos darbus, tostarp datu ievadi, komunikāciju ar dalībniekiem;
- Sekot līdzi programmas norisei un uzturēt saziņu ar tās dalībniekiem.
Ko mēs gaidām no tevis?
- Labas organizatoriskās spējas un spēju strādāt ar vairākiem uzdevumiem vienlaicīgi;
- Pozitīvu attieksmi, precizitāti un vēlmi palīdzēt citiem;
- Komunikācijas prasmes, lai viegli uzturētu kontaktus gan rakstiski, gan mutiski;
- Vēlmi mācīties un attīstīties pasākumu organizēšanas un administratīvajos procesos;
- Spēju strādāt gan patstāvīgi, gan komandā.
Ja tevi uzrunā kāds no šiem piedāvājumiem, pievienojies mūsu komandai un kļūsti par daļu no lieliskas mentoru un jauniešu kopienas!
Pieteikties vari līdz 10.februārim sūtot savu CV un motivācijas vēstuli uz [email protected]
Mēs novērtējam katru pieteikumu, bet lūdzam ņemt vērā, ka sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju!
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei atbilstoši Vispārīgās datu aizsardzības regulas nosacījumiem. Aicinām tevi izvērtēt informāciju, ko iekļausi CV, norādi informāciju par kvalifikāciju un pieredzi.